Siglent etusivulle linkki       Poikkeusajat palveluissa - Holiday notes


Tiedotamme tässä tarpeen mukaan loma- ja vapaapäivistä sekä muista poikkeuksista palveluissa.



Sellaisista jotka saattavat vaikuttaa tai vaikuttavat Siglent palveluihin ja toimituksiin Euroopassa sekä samalla myös luonnollisesti Suomessa.

Normaalisti Siglent Kiinassa noudattaa normaaleja sikäläisiä työ- ja vapaa-aikoja. Euroopan yksikön toimintoja, erityisesti myyntiä, hallinnoidaan Kiinasta käsin. Tämän johdosta kiinalaiset merkittävät vapaat ja juhlapyhät vaikuttavat myös jonkin verran.



Päivitetty 11.11.2022
ja voimassa ainakin vuoden loppuun saakka.

Covid-19 tilanteen vuoksi sisätapaamista edellyttävät noutotilaukset eivät edelleen ole toistaiseksi mahdollisia johtuen erityisestä henkilökohtaisesta riskiryhmä statuksesta.
Toimitukset jatkuvat edelleen "UPS Standard" toimituksina suoraan ostajan osoitteeseen Siglent tehtaan Euroopan alueen keskusvarastosta Saksasta.

Mikäli haluat että tarkastan tuotteen sen saavuttua Suomeen sovi asiasta tilauksen teon yhteydessä.
Tällöin laite tulee ensin minulle tarkastettavaksi ja tarkastuksen jälkeen kun kaikki on ok, toimitetaan laitte sinulle Postipakettina postista tai Postin pakettiautomaatista noudettavaksi.
Kokonaiskuluina tästä lisätään hintaan EUR 16.00 / laite. Tässä tapauksessa ns "ulkonouto ovelta" on tarvittaessa mahdollinen kunhan siitä ennalta sovitaan.




11.11.2022

COVID-19 epidemia EU alueella ei tällä hetkellä aiheuta Siglentin EU alueen varastototoimituksissa poikkeamia.


COVID-19 epidemia Kiinassa ei pääsääntöisesti aiheuta Siglentin EU alueen varastototoimituksissa poikkeamia.

Pientä hitautta voi esiintyä esimerkiksi laitemallin ajantasaisen saatavuuden kyselyissä koska pääkonttori on Kiinassa, Shenzhenissä. Mikäli alueella on rajoituksia voi erilaiset yllättävät etätyöjärjestelyt tms. ajoittain hidastaa/ruuhkauttaa palvelua.
Kiinassa joillakin alueilla on tilanne alkanut huonontua erittäin ärhäkästi tarttuvien uusien varianttien johdosta ja saattaa aiheuttaa myös yllätyksiä. Toiminnoissa on myös varauduttu aiempaa paremmin poikkeustilanteisiin joten ne eivät nykyisin enää lamauta samalla tavoin toimintoja kuin 2020 tapahtui.

Paljon enemmän laitteiden saatavuuteen vaikuttaa ajoittain globaali komponenttipula jonka johdosta useiden mallien valmistus on ajoittain hidastunut tai pysähtynyt.


Lisäksi:

Mikäli et saa meiltä sähköpostiin vastausta arkisin 24h kuluessa  tarkista että lähetit puhtaan mailin jossa ei ole mitään linkkejä, mainos tai muita lisähärpäkkeitä joiden johdosta voi joutua roskapostihaaviin tai joissa on mahdollinen tietoturvariski. Tarkista myös oma roskapostisi jos et saanut vastausta.

Sähköpostiosoitteistamme on käytössä ainoastaan ne sähköpostit joiden domain on siglent.fi


Mieluiten käytä:  info (katin häntä) siglent.fi

Käytössä myös aghp55 (katin häntä) siglent.fi   mikäli asia liittyy huutonet kauppoihin.


HUOM! Jos olet joskus käyttänyt yhteydenpidossa meidän jotain gmail sähköpostiosoitetta: Ne eivät enää tule perille! Menevät bittiavaruuteen.
Tietoturvasyistä emme itse käytä, emmekä tule käyttämään yhteydenpidossa Googlen Gmailia. Meillepäin luonnollisesti voi lähettää minkä tahansa palvelun normaaleja sähköposteja.

 

--» Ylös - Up

--» Etusivulle - Home