Siglent etusivulle linkki     Holiday notes. Poikkeusajat palveluissa.

26.11.2020

Siglent pääkonttori ja tuotanto sijaitsee Kiinassa ja loma- sekä juhlapyhät poikkeavat suomalaisista.
Ne vaikuttavat jossain määrin myöskin Siglentin Hampurin varaston toimintaan. Tällä hetkellä Siglentin Kiinan toimintoihin ei koronavirustilanne vaikuta mitenkään.


COVID-19 epidemia EU alueella saattaa aiheuttaa Siglentin EU alueen varastototoimituksissa ajoittain pieniä poikkeamia normaalista.
Tilanne epidemian suhteen on huomattavasti uudelleen huonontunut aiemmasta mutta toimitusten osalta vaikutuksen ei pitäisi olla suuri.

Siglent tuotantolaitokset sekä pääkonttori ovat ajat sitten palanneet töihin ja tilanne Kiinassa on normaali.
26.11.2020 tilanne manner Kiinassa normaali vaikka varotoimia edelleen luonnollisesti on käytössä ja erityisesti ulkomailta tulevien osalta.
Tilanne voi kuitenkin muuttua nopeastikin sen mukan kuinka epidemiatilanne mahdollisesti muuttuu Kiinassa koska pieniinkin ilmentymiin reagoidaankin erittäin vahvasti ja nopeasti.


T ä r k e ä ä !


Yhteystiedoissa mainittuun puhelin suomalainen numero ei ole käytettävissä toistaiseksi kunnes palaamme normaalitilaan Suomessa.

Yhteystiedoissa mainittu kiinalainen numero on käytössä, huomaa soittoajat aikaerosta johtuen.

SARS-CoV-2 viruksen aiheuttaman
Covid-19 pandemian vuoksi tilanne jatkuu osaltamme toistaiseksi emmekä ole voineet palata alkuperäisen suunnitelman mukasesti Suomeen. Tämän vuoksi pyrimme sujuvoittamaan etäpalvelua. Yksi harmi siinä on aikaero, joka nyt normaaliaikaan on 6 tuntia.

Rajoitus toimitustavan osalta jatkuu samasta syystä edelleen.

- Ainoa toimitustapa kyseisenä aikana on: UPS standard paketti ostajan toimitus osoitteeseen.
- Toimitus tapahtuu valmistajan omasta varastosta Saksasta.
-  Maksuehto kyseisenä aikana ja toimitustavalla on:
   100% tilattaessa sen jälkeen kun tuotteen varastosaatavuus on ensin varmistettu ja kaupasta sovittu.

Covid-19. Suomessa vallisevan muuttuneen Covid-19 epidemiatilanteen johdosta emme voi tällä hetkellä määrittää milloin voimme palata normaaliin ennen Covid-19 pandemian alkua vastaavaan tilaan esim noutojen*) osalta. Pyrimme palvelemaan parhaamme mukaan ns etätyönä.
*) Koskien siis yksityishenkilöasiakkaita.

 
Viivettä sähköposteihin vastaamisessa saattaa ilmetä ajoittain.  Pyrimme vastaamaan alle 24h kuluessa viimeistään 36h kuluessa. Mikäli et saa vastausta tarkista että lähetät puhtaan teskstipohjaisen mailin jossa ei ole mitään mainos tai muita lisähärpäkkeitä jotka voi juuttua roskapostisuotimiin. Tarkista myös oma roskapostikansiosi. Kiireellisissä ja puheyhteyttä vaativissa asioissa voit toki soittaa. Yhteystiedoissa olevasta kuvasta löytyy suora numero.
 

Tilaukset, neuvonta ja opastus hoituvat muutoin aivan normaaliin tapaan sähköpostitse kuten tähänkin asti.

Sähköpostiosoitteista on käytössä ainoastaan ne sähköpostit joiden domain on siglent.fi
Sähköpostin vastausviive saattaa ajoittain olla tavanomaista pidempi mutta pyrimme pitämään sen silloinkin alle 48h.
Yksittäinen harvinainen worst case viive voi olla jopa 72h.
Viivearvio ei koske tilannetta jossa syystä tai toisesta sähköposti ei ole lainkaan saapunut. Mekään emme voi reagoida siihen mitä emme havaitse. Sen välttämiseksi älä sisällytä viesteihisi mitään sellaista jonka roskapostisuodattimet  ja muut mahdolliset suodattimet voisivat tulkita roskapostiksi tai muuten haitalliseksi.

Mieluiten käytä:  info (katin häntä) siglent piste fi
Käytössä myös aghp55 (katin häntä) siglent piste fi (kun asia koskee Huuto.net palvelussa olevia kohteita.)
sekä etunimi piste sukunimi (katin häntä) siglent piste fi
Jos olet joskus käyttänyt yhteydenpidossa minun jotain gmail sähköpostiosoitetta:
ÄLÄ KÄYTÄ!


Tietoturvasyistä emme käytä yhteydenpidoissa emmekä tule käyttämään Googlen Gmail tai muita Googlen palveluita.


Teemme kaikkemme että palvelun laatu pysyisi muuten niin normaalina kuin suinkin mahdollista vaikka nyt etänä hoidammekin asioita.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiedotamme tässä tarpeen mukaan sellaisista loma- ja vapaapäivistä jotka saattavat vaikuttaa tai vaikuttavat Siglent palveluihin ja toimituksiin Euroopassa sekä samalla myös luonnollisesti Suomessa.  Normaalisti Siglent Kiinassa noudattaa normaaleja sikäläisiä työ- ja vapaa-aikoja. Koska Euroopan yksikön toimintoja, erityisesti myyntiä, johdetaan Kiinasta käsin vaikuttaa kiinalaiset vapaat ja juhlapyhät jonkin verran.

 

 --» Ylös - Up

 --» Etusivulle - Home